בניית אפליקצית מיליון דולר

איך לפתח את אפליקציית המיליון $$$ שלכם

כל בונה אפליקציות יודע שהוא זה שיצליח היכן שרוב האפליקציות נכשלות, הוא יהיה זה שיביא את האפליקציה שלו למקומות הראשונים בחנות האפליקציה של גוגל ובחנות האפליקציות של אפל, היא תיהפך להיות בין 10 האפליקציות המובילות בתחום. אפליקציה זו תייצר כמובן מיליוני הורדות ועל ידי יצירת מודל הכנסות נכון, בונה האפליקציה יוכל לפרוש לאי בודד.

ישנם כמה כללים, סימנים שיעזרו לך לפתח נכון את אפליקציית המיליונים שלך

  1. מחקר שוק – כדי להבין מה הלקוחות שלכם צריכים כדאי להתכונן. מחקר שוק הוא בעצם איסוף מידע על מנת לקבל הכרות טובה עם השוק בו אנו רוצים לבנות אפליקציה. על ידי ניתוח המידע שנאסף, הכרות טובה עם הסביבה העסקית בה אנחנו הולכים להתחרות נוכל להגיע לתובנות ולתוצאות שיסיעו לך לקבל החלטה בנוגע לבניית האפליקציה שלך.
  2. מכל מלמדי השכלתי (לא להמציא את הגלגל) – ללמוד מאפליקציות אחרות, ללמוד מטעיות של אחרים, ללמוד מהצלחות של אחרים. תמיד כדאי ללמוד, לראות ולחקור מה אחרים עושים ועשו להצלחת האפליקציה שלהם או שלא הצליחו. תמיד יש ממי ללמוד, גם אם האפליקציה שלנו היא מיוחדת ואין עוד כמוה בשוק, תמיד מישהו בנה אפליקציה דומה, שקרובה ברעיון לאפליקציה אותה אנחנו רוצים לבנות. לכן כדאי ללמוד מה הם עשו טוב ומה לא כל כך הצליח להם עם האפליקציה שלהם. אפילו שיחה קצרה עם המפתחים יכולה לעזור להבין מה הצליח ומה לא.
  3. קהל יעד – מיהו קהל היעד של האפליקציה שאתם בונים. לכל סוג קהל יעד ישנם מאפיינים משלו, צרכים משלו ודרך לפנות אליו. אין אפליקציה שמתאימה לכל המשתמשים, נכון, אנחנו מצד אחד רוצים לכוון לפלח שוק רחב ככל שניתן כדי להביא הרבה משתמשים לאפליקציה אבל, לא כל אפליקציה מתאימה לכולם. כאשר נתחיל לשווק נצטרך למקד את מירב המאמצים שלנו לפלח שוק שאליו אנחנו רוצים לפנות אחרת נבזבז הרבה כסף וזמן בפניה לקהלים לא מתאימים ולכן קהל היעד של האפליקציה הוא מאוד חשוב באפיון ובבניית אפליקציה, הן מבחינת התהליך (flow) שהמשתמש עובר באפליקציה, הן מבחינת בניית האפליקציה והן מבחינת מאמצי השיווק שלה.
  4. בחירת מודל עסקי מתאים – עוד לפני שהתחלנו לכתוב שורת קוד אחת, אנחנו צריכים לבחור את המודל העסקי של האפליקציה, במילים אחרות Show Me The Money
  5. אל תחשבו רק על המוצר – כשבאים לבנות אפליקציה צריך לחשוב על מכלול של דברים, התייעצו עם מומחים, לימדו את הנושא, תחקרו ותשאלו. זו הצורה הנכונה לבנות אפליקציה מנצחת.
  6. להבין את המשתמשים – איך אנחנו יודעים שבנית אפליקציה מנצחת? צריך משתמשים שיורידו אותה וישתמשו בה לאורך זמן. ישנם כמה כלים שעוזרים לנו לבדוק את השימוש באפליקציה, מתי היא נופלת, מתי אנשים משתמשים בה, מהן הפונקציות שמשתמשים בהן הכי הרבה. בדקו איך הם מנצלים את האפליקציה, מה עוזר להם ומה חסר להם, איזה סוג פרסום עובד עליהם וכמובן על מה הם מוכנים להוציא כסף.
  7. שיווק, שיווק, שיווק – כמו כל מוצר שיוצא לאוויר העולם אם אנו לא משווקים אותו הוא לא יצליח לחדור לשוק. ובמקרה של בניית אפליקציות לא יורידו אותה וכל ההשקעה תרד לטמיון. הגדירו קהל יעד אליו אנחנו מכוונים את מאמצי השיווק הגדירו את המסר שאתם רוצים להעביר לו ושילווה אתכם בכל הפרסומים שלכם.
  8. It Take Money to Make Money – כדי להרוויח צריך להשקיע. הדרך הנכונה היא פרסום. יש לבנות תוכנית פרסום במובייל נכונה עם יעדים מדידים שתוביל אתכם לשווקים אליהם אתם רוצים לחדור. הרחיבו את מעגל המשתמשים באפליקציה שבניתם, בדקו את האפליקציה כל הזמן כדי לדעת מה המשתמשים עושים, מהן ההתנהגויות של המשתמשים באפליקציה. לפעמים תופתעו לדעת שהמשתמשים עושים דברים שאתם לא חשבתם עליהם ועל ידי שדרוג קטן של האפליקציה תוכלו להגיע להצלחה הרבה יותר גדולה.

 

אם אתם רוצים להגיע לשלב הבא אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר, נקבע פגישה ונהפוך את החלום למציאות

[pojo-form id="1156"]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

שלחו לנו וואטסאפ