כמות השימוש בסלולר גדלה ואיתה גדל גם הפרסום

זה פשוט בזבוז של שטח פרסום

באמצע 2012 נערך במחקר של Business Insider, שרצה לבדוק את כמות הזמן שאנשים צורכים את המדיות השונות (עיתונות/פרינט, רדיו, טלוויזיה, אינטרנט וסלולר) אל מול כמות הפרסום שנמכרת בכל אחת מהמדיות השונות. המחקר התבסס על השוק האמריקאי ובנתוני בשנת 2011.

הנחת המוצא היתה שהיחס בין כמות הזמן שאנשים צורכים את המדיות השונות צריך להיות שווה לתקציב הפרסום שמושקע בו.

לפי הגרף המוצג כאן ניתן לראות שהמון עסקים עדין משתמשים בשיטות ישנות לקידום העסק שלהם. הם משתמשים בפרסום בעיתונות/פרינט יותר ממה שהמדיה הזו מסוגלת לפרסם והרבה יותר מכמות העיניים שצופה/קוראת במדיה זו.

ניתן גם לראות שהפרסום בטלוויזיה שווה לכמות הצריכה בה וכן שהפרסום באינטרנט גודל ומתחיל להשתוות לכמות הצריכה שלו.

הנתון הכי מעניין והכי חשוב הוא שאנשים צורכים מידע באמצעות הטלפונים הסלולריים בצורה הולכת וגדלה, אולם כמות הפרסום בו הינה מזערית והשוק צומח. לכן זהו שטח פרסום מבוזבז שיש לחשוב איך לנצל אותו יותר טוב.

להערכת האנליסטים יכולת הגדילה בפרסום על גבי האינטרנט והסלולר יכולה להגיע ל 20,000,000,000$ בארה"ב בלבד.

הפרסום באינטרנט כבר נמצא בשלב הבשלות שלו, כל הנהלים נכתבו, כל השיטות נוסו וכל הדרכים נחקרו, לכן בשוק זה אין מה לחדש מבחינת פרסום. ניתן ורצוי להמשיך לפרסם באינטרנט כי עדין לא הגענו לרוויה של מודעות פרסום.

לעומתו שוק הסלולר הינו שוק חדש בו חברות ועסקים קטנים ובינוניים לצד ארגונים גדולים יכולים לפרסם בקלות ובזול, התחרות בו מאוד נמוכה, מחירי הפרסום זולים ביותר ויש מדיה שרק מחכה לעסקים שיפרסמו אצלה.

רוב בעלי אפליקציות סלולריות מציעים את האפליקציה שלהם להורדה בחינם תמורת פרסומות על גבי האפליקציה, בכל יום מועלות למעלה מ- 1200 אפליקציות חדשות ורובן המכריע חינמיות, ולכן מחירי הפרסום ישארו נמוכים עוד הרבה זמן והפרסום בו הוא זול.

כיום, אנו רואים בעלי עסקים שמתחילים להבין בחשיבות הפרסום בסלולר, עסקים מבינים שהלקוחות שלהם נמצאים בסלולר וכדי גם להם להיות קרובים ללקוחות, להציע להם מבצעים, להראות להם מוצרים חדשים ולגרום להם לקנות.

בעלי עסקים המעוניינים לפרסם גם בסלולר את העסק שלהם וליהנות מעלויות פרסום זולות, מוזמנים ליצור איתי קשר.

[pojo-form id="1156"]

 

 

One thought on “זה פשוט בזבוז של שטח פרסום”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

שלחו לנו וואטסאפ