מדריך מקוצר לפרסום באדוורדס

ניתן לחלק את הפרסום הממומן ל- 3 חלקים:

  • רשת חיפוש
  • רשת מדיה
  • Mobile

כאשר אנחנו באים לפרסם אנחנו צריכים להחליט מהו קהל היעד שלנו, איפה אנחנו יכולים למצוא אותו (בפייסבוק, גוגל, אתרי חדשות, אתרי ספורט…) ומהי הפעולה אותה אנחנו נרצה שהוא יעשה (ישאיר אימייל, מספר טלפון, יקנה מאיתנו, יוריד מידע בחינם, ישאיר חוות דעת או כל דבר אחר)

נקודות עיקריות בפרסום ברשת החיפוש של גוגל

  • בניית מסע פרסום בהתאם למבנה האתר
  • הגדרת נושא ברור לכל קבוצת מודעות
  • הגדרת מעקב המרות וניהול מסע הפרסום בהתאם
  • שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל (Keyword Tool) להרחבת רשימת המילים בחשבון, שימוש במונחי "זנב ארוך" לקבלת חשיפה גדולה ושימוש בביטויים שלא חשבנו עליהם
  • הוספת קישורים לדפים פנימיים במודעות – Site Links

ניתוח המידע המתקבל 

  • מעבר על שאילתות חיפוש בתדירות גבוהה Search Terms Report
  • ניתוח נתח ההופעות של כל קבוצת מילים Impression Share

 

נקודות עיקריות בפרסום ברשת המדיה של גוגל

  • הפרדת מדעות פרסום לפי סוגי מודעות
  • הפרדת מסעות פרסום לפי שיטת המיקוד
  • הפרדת מסעות פרסום טקסטואליים בדומה למסעות הפרסום בחיפוש
  • פרסום לפי מיקומים להרחבת פעילות
  • שימוש בכלי מיקוד לפי הקשר – Contextual Targeting Tool
  • פיצול מודעות לפי נושאים, קטגוריות עניין – פיצולם והצלבתם לצורך פילוח מדוייק יותר
  • ביצוע מסעות פרסום "שיווק מחדש" על ידי שימוש ב- Remarketing, פרסום ממוקד לגולשים שכבר היו אצלנו באתר ועכשיו אנחנו רודפים אחריהם עם הפרסומות שלנו ברחבי האינטרנט

ניתוח המידע המתקבל

  • מעבר על דוחות מיקומים אוטומטיים בתדירות גבוהה וזיהוי האתרים האפקטיביים ביותר לפרסום והתמקדות בהם.
  • שימוש בכלי האופטימיזציה של מסעות הפרסום של רשת המדיה לאפקטיביות מירבית של החשבון

 

נקודות עיקריות בפרסום טלפונים סלולרים Mobile

  • ניהול מסעות פרסום נפרדים ל- Mobile
  • התאמת אתר נחיתה מותאם לטלפונים ניידים – מי שיפה לאתר אינטרנט רגיל יאבד המרות והגולשים לא ימלאו פרטים
  • ניהול הצעות מחיר בהתאם לדפוס ההקלקות וההמרות לאורך שעות היום
  • ביצוע קמפיינים של  Click To Call – מאפשר לחייג למספר טלפון ישירות מהמודעה
  • ביצוע קמפיינים של הורדות
  • הוספת קישורים לדפים (Site Links)

 

מתוך כנס Google Engage 2012

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

שלחו לנו וואטסאפ