ניהול עסק באמצעות טלפון חכם

אפליקציות כגון Instagram, Shazam, Google Maps, WhatsApp, הן אפליקציות מוכרות לרוב ששינו את התנהגות הצרכן ע"י ביצוע משימות ביתר נוכחות ופשטות, מתן מידע כמעט מיידי, והרחבת גבולות השיתוף בין הצרכנים.

הצרכנים היום מחפשים ופונים לאפליקציות, כך שנוף העסקים הקטנים כגדולים השתנה. ניהול עסק קטן מטלפון חכם הוא כבר לא עוד אמירה, אלא מציאות. למעשה, 85% מהאמריקנים מנהלים עסק קטן משלהם  ע"י iPhone  או טלפון אנדרואיד ומספרם הוכפל כמעט ב 8 השנים האחרונות.

הכנתי עבורכם מדריך המרכז אפליקציות שונות שעוזרות לי בניהול העסק שלי ומאפשרות לי נגישות למידע מכל מקום בעולם בלחיצת כפתור

אתם מוזמנים להוריד את המדריך בלינק המצורף

הורדת המדריך לניהול עסק באמצעות הטלפון הסלולרי

צרפתי 2 דוגמאות לאפליקציות שאני משתמש בהן

 

www.callapp.com

אפליקציה לזיהוי מתקשרים לטלפון הסלולרי שלכם, בין אם הוא מופיע ברשימת אנשי הקשר שלכם או לא. האפליקציה עושה שימוש במאגרי המידע הקיימים היום באינטרנט כדוגמת גוגל, בינג, פייסבוק, טוויטר ולינקדאין.

האפליקציה מאפשרת לכם לדעת מי נמצא בצידו השני של הקו וזאת לפני שתענו לשיחה. האפליקציה בעצם מכינה אתכם לשיחה על ידי הבאת פרטים מזהים על המתקשר הן מהמידע הקיים בטלפון שלכם כדוגמת הודעות SMS, פגישות יומן והן מידע הקיים באינטרנט.

זוהי לדעתי התוכנה הכי שימושית שעוזרת לי בכל שיחה נכנסת

מסחר חברתי

  www.etoro.com

מערכת מסחר בינלאומי המתקדמת בעולם למטבעות, מדדים, סחורות המשלבת אלמנטים חברתיים. המערכת מאפשרת לנו לעקוב אחרי סוחרים ולהעתיק את המסחר שלהם בדרך אוטומטית לחלוטין, כל פעולה שהם עושים (קניה או מכירה) יתבצע אוטומטית גם בתיק שלכם. המערכת מונה למעלה מ- 2 מיליון סוחרים פעילים והמידע פתוח ומשותף לכולם. ניתן לבנות רשימה של סוחרים מובילים ומנצחים שיעשו את העבודה עבורנו ודרכם להרוויח. תודה מיוחדת לשי באטון שהכיר לי את המסחר החברתי.

 

אם חשבת על רעיון לאפליקציה שתשנה את העולם?

אם חשבת לקדם את העסק שלך בעזרת אפליקציה עסקית ייחודית ומותאמת לעסק שלך?

אם יש לך אפליקציה ואתה לא ידוע איך לגרום להורדות שלה?

אנחנו הכתובת שלך

אנו נפתח עבורך את הרעיון

נבנה עבורך מודל עסקי מנצח

נלווה אותך בכל שלבי האפיון ובבניית האפליקציה

ולא נשכח אותך בשיווק

בטוחים שהאפליקציה שלכם היא הדבר הבא בעולם?

בואו נבדוק את זה יחד >>  צרו איתנו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

שלחו לנו וואטסאפ