שלב 7 – שיווק ופרסום אפליקציות
Leave a Reply
להפיץ את השמועה על האפליקציה שלך ולגרום להורדות זה החלק הכי חשוב בבניית האפליקציה. לאלו מאתנו שאין להם את המשאבים הכלכליים כדי להופיע ב TechCrunch או באתרי חדשות שיספרו על האפליקציה שלנו לכולם יש צורך להשקיע זמן ואנרגיה כדי להפיץ את הבשורה על האפליקציה שלך ולייצר לה את הנראות בעולם הדיגיטלי.
ולכן כדי לעזור ליזמים להפיץ את האפליקציה שלהם מעבר לחנות האפליקציות הכנתי רשימה של 15 רעיונות חשובים מהניסיון שצברתי בשיווק באפליקציות כדי לשווק את האפליקציה בחינם. רשימה זו אמורה לספק רעיונות וכלים כדי לשווק את האפליקציה ולייצר עוד ועוד הורדות.
כאשר אנחנו באים לקדם אפליקציה חדשה בחנות האפליקציות של אפל או גוגל, אנחנו צריכים לדאוג שהכותרת של האפליקציה ומילות המפתח שלה יהיו רלוונטיות ואיכותיות כדי שהחיפוש באמת יוביל לתוצאות הנכונות.
בנוסף צריך לעשות כל הזמן שינויים בכותרת, להוסיף מילות מפתח ולהוריד את חלקם על מנת לראות אילו מילות מפתח עובדות הכי טוב ועונות בצורה הטובה ביותר על דרישות האלגוריתם ASO – App Search Optimization של אפל וגוגל בחנות האפליקציות.
אנחנו צריכים שאנשים ידעו ויכירו את האפליקציה שלנו. חלק מדרכי הקידום הינם באמצעות הפצה ויראלית, כלומר, המידע מועבר בין אנשים ללא קשר אם הם מכירים אותנו או שביקשנו מהם להעביר. המטרה היא לספר את הסיפור של האפליקציה בכל מיני מקומות: