רשתות פרסום Native


במהלך השנים שאני מקדם אפליקציות נתקלתי בהרבה אנשים ששואלים:

  • איך מביאים תנועה לאפליקציה?
  • איך מייצרים הורדות בתשלום?
  • עם אילו רשתות פרסום כדאי לעבוד?

אז הכנתי רשימה של רשתות פרסום מובילות שאני עובד איתם בארץ ובחו"ל

Taboola/ Outbrain – פלטפורמת המלצות תוכן או פרסום מאמרים באתרי אינטרנט שונים בארץ ובעולם. שתי החברות הללו הצליחו להביא את נושא המלצת תוכן על ידי כתיבת מאמרים והבאת תנועה בין אתרים שונים ובתוך האתר עצמו.
לפלטפורמות המלצות תוכן יש אחוז הקלקה יחסית גבוה, אומנם לא כמו גוגל ופייסבוק ששם המודעות הרבה יותר בולטות ואילו לצד המלצות התוכן יש עוד הרבה קישורים נוספים, אבל עדיין היחס שיקליקו הוא די גבוה.
הסיבה היא שלא מדובר בעוד פרסומת שנועדה אך ורק לגרום לכם לרכוש, אלא להמליץ על מידע משלים, מאמר נוסף שיכול לעניין את הגולש וישלים לו את המידע החסר לו.
בטבולה/אאוטבריין מקדמים תוכן משלים הנמצא באתר או באתרים שונים: כתבות, מאמרים, טיפים ועוד.

Revcontent – רשת פרסום מודעות באנרים בפורמט של המלצת תוכן באתרים מובילים בעולם. מאפשרת פרסום לפי תחומי עניין, נושאים שונים ואתרים מובילים.

MGID – רשת פרסום מובילה בעולם לפרסום מודעות באנרים בפורמט של המלצת תוכן. בימים אלה מאפשרת הצגת מודעות וידאו ברשת הפרסום שלה הן בטלפונים ניידים והן במחשבים.

Adcash – רשת פרסום מודעות באנרים וטקסט. מאפשרת לנהל בקלות את מסעות הפרסום המקוונים על מנת לקבל החזר מקסימלי על פלטפורמת ה DSP שפיתחו. המערכת מאפשרת אוטומציה באופטימיזציה של קמפיינים, מעקב אחרי המודעות, הקלקות ומציגה דוחות רלוונטיים וכן אפשרויות פרסום בכל העולם.

Adblade – פלטפורמת מודעות התוכן הגדולה ביותר באינטרנט. הם אינם שונים בהרבה מרשתות ממומנות של תוכן לתוכן כגון: Taboola ו- Outbrain. על מנת להתחיל לשים מודעות שלהם באתר שלך, הם דורשים מבעלי האתרים לקבל לפחות 500,000 תצוגות דף חודשיות, כדי לשמור על המלאי ברמה גבוהה של איכות עבור המפרסמים שלהם.
לטענתם, יחידות המודעות בסגנון תוכן מקבלות שלוש פעמים יותר קליקים מאשר מודעות רגילות לתצוגה.

Newsmaxfeednetwork – רשת שהיא פלטפורמת פרסום מקומית המשרתת למעלה מ -6,000,000,000 המלצות בכל חודש, קרוב ל 100,000,000,000 אנשים ייחודיים חודשי.
מפרסמים מתחרים במכירה פומבית של הצעת מחיר בזמן אמת עבור חשיפה על יחידות פרסום ומחויבים על בסיס עלות לקליק או לאלף הופעות.
Feed Newsmax יש רשת אתרים של מעל 3000 אתרי אינטרנט משפיעים בעולם בעיקר בתחום החדשות, פוליטיקה אמריקאית, ספורט וטכנולוגיה.

Dianomi – רשת פרסום מודעות באנרים וטקסט המתמחה באתרי פיננסים במדינות Tier1 עם למעלה מ 4 מיליארד הופעות של מודעות מותאמות בכל חודש ליותר מ -300 לקוחות שונים.
מודעות הפרסום מגיעות ליותר מ -100 מיליון משתמשים ייחודיים בכל רחבי רשת המפרסמים המובחרים שלהם במדינות: ארה"ב, בריטניה ואוסטרליה.

propelmedia – רשת פרסום בזמן אמת המתחברת בין מפרסמים לקהלים מיוחדים באמצעות טכנולוגיה ייחודית בזמן אמת.

RTB – פרסום/מכירה של מדיה בזמן אמת. טכנולוגיה המאפשרת מסחר בזמן אמת של מיקומי מודעות באתרים. מעין בורסה למסחר בין אתרים שרוצים למכור שטח למודעות ובין מנהלי מדיה שצריכים לקנות מקומות לפרסום.

כמובן שישנן עוד הרבה רשתות פרסום שמתאימות לכל סוגי הפרסום

כאן נגעתי בכמה מהטובות ואיכותיות שניתן להתחיל להשתמש בהן ולהביא תנועה ממוקדת ואיכותית באמצעות פרסום ברשתות Native בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

שלחו לנו וואטסאפ