fbpx
שרון חי-מתן 054-5680114
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • RSS
Mobile Marketing מרעיון לאפליקציה ועד קידום אפליקציה, שיווק דיגיטלי לעסק
  • עולם הסלולר
    • אתרי אינטרנט סלולריים
      • דוגמה לעמוד נחיתה מותאם סלולר
    • קניית מדיה ופרסום
    • שיווק מתקדם באינטרנט ובסלולר מותאם לעסק שלך
  • שירותים
    • אסטרטגיית מובייל / סלולר
    • שיווק אפליקציות מובייל
    • ייעוץ שיווקי באינטרנט
    • מוניטיזציה של אפליקציות
    • הרצאות והדרכות
      • הדרכות
      • קורס אפיליאט לשיווק בסלולר
      • קורס שיווק ופרסום בסלולר
  • פודקאסט
    • משאבים
  • מובייל בלוג
  • מי אני
  • צור קשר
    • תנאי שימוש באתר ופרטיות
  • עולם הסלולר
    • אתרי אינטרנט סלולריים
      • דוגמה לעמוד נחיתה מותאם סלולר
    • קניית מדיה ופרסום
    • שיווק מתקדם באינטרנט ובסלולר מותאם לעסק שלך
  • שירותים
    • אסטרטגיית מובייל / סלולר
    • שיווק אפליקציות מובייל
    • ייעוץ שיווקי באינטרנט
    • מוניטיזציה של אפליקציות
    • הרצאות והדרכות
      • הדרכות
      • קורס אפיליאט לשיווק בסלולר
      • קורס שיווק ופרסום בסלולר
  • פודקאסט
    • משאבים
  • מובייל בלוג
  • מי אני
  • צור קשר
    • תנאי שימוש באתר ופרטיות
Mobile Marketing מרעיון לאפליקציה ועד קידום אפליקציה, שיווק דיגיטלי לעסק
  • עולם הסלולר
    • אתרי אינטרנט סלולריים
      • דוגמה לעמוד נחיתה מותאם סלולר
    • קניית מדיה ופרסום
    • שיווק מתקדם באינטרנט ובסלולר מותאם לעסק שלך
  • שירותים
    • אסטרטגיית מובייל / סלולר
    • שיווק אפליקציות מובייל
    • ייעוץ שיווקי באינטרנט
    • מוניטיזציה של אפליקציות
    • הרצאות והדרכות
      • הדרכות
      • קורס אפיליאט לשיווק בסלולר
      • קורס שיווק ופרסום בסלולר
  • פודקאסט
    • משאבים
  • מובייל בלוג
  • מי אני
  • צור קשר
    • תנאי שימוש באתר ופרטיות
  • עולם הסלולר
    • אתרי אינטרנט סלולריים
      • דוגמה לעמוד נחיתה מותאם סלולר
    • קניית מדיה ופרסום
    • שיווק מתקדם באינטרנט ובסלולר מותאם לעסק שלך
  • שירותים
    • אסטרטגיית מובייל / סלולר
    • שיווק אפליקציות מובייל
    • ייעוץ שיווקי באינטרנט
    • מוניטיזציה של אפליקציות
    • הרצאות והדרכות
      • הדרכות
      • קורס אפיליאט לשיווק בסלולר
      • קורס שיווק ופרסום בסלולר
  • פודקאסט
    • משאבים
  • מובייל בלוג
  • מי אני
  • צור קשר
    • תנאי שימוש באתר ופרטיות
קידום אפליקציות ב- App Store של אפל
Home » Mobile SEO » קידום אפליקציות ב- App Store של אפל

קידום אפליקציות ב- App Store של אפל

09/01/2013 8:15 2 Comments sharonad

בכל יום מועלות למעלה מ- 1,200 אפליקציות חדשות לחנות האפליקציות של אפל. ישנם למעלה מ- 700,000 אפליקציות (לסוף שנת 2012).
כדי לבלוט מעל לכל האפליקציות הקיימות והחדשות יש לדאוג לקידום האפליקציה כדוגמת קידום SEO באתרים של גוגל.
כמובן שתהליך קידום אפליקציות בחנות האפליקציות של אפל לא התחיל מהיום. השינוי הזה מתבצע כבר כחצי שנה והוא בא כחלק מההתפתחות, כחלק מהמגמה של נראות האפליקציות בחנויות האפליקציה השונות.Mobile App iTunes SEO

לא לחינם כאשר מיקרוסופט הקימה את חנות האפליקציות שלה, הדרך בה היא פנתה למפתחים ושכנעה אותם לפתח אפליקציות עבור טלפוני חלונות 8 היתה שהם יהיו בין המפתחים הראשונים בחנות האפליקציות ובכך גרמה ליצירת 200,000 אפליקציות חדשות מותאמות לטלפונים מבוססי חלונות 8 של מיקרוסופט.

בתחילת יולי 2012 חברת אפל הכניסה אלגוריתם SEO בחנות האפליקציות שלה על מנת לאפשר חיפוש מדוייק יותר, חיפוש זה נועד לעשות סדר בחיפושים ולספק תוצאות יותר ממוקדות ויותר איכותיות לחיפושים אותם מבצעים הגולשים.
השינוי התחיל להשפיע קודם כל בחנות האפליקציות של אפל בארה”ב, בסוף אוגוסט 2012, השינוי השפיע על חנויות האפליקציה של אפל באוסטרליה, בריטניה, קנדה, גרמניה, צרפת, ברזיל ואיטליה. בהמשך עדכון האלגוריתם SEO של אפל ישפיע על חנויות אפליקציה נוספות בעולם.

חשוב לדעת, תיאור האפליקציה בעמוד ה- description לא משפיע על תוצאות החיפוש ולכן הערך שלו בקידום אורגני של האפליקציה הינו שולי.
בנוסף, חיפוש אפליקציות בצורת רבים במקום ביחיד מקבל תוצאות הרבה יותר טובות ומתאימות לחיפוש. לדוגמה אם נחפש בחנות האפליקציות באנגלית “Flash Lights” במקום “Flash Light” נקבל תוצאות מאוד דומות ורלוונטיות.

מילות המפתח של האפליקציה שוות לשם האפליקציה מבחינת הקידום של האפליקציה בחנות האפליקציות של אפל. ה”בונוס” על שימוש בשם האפליקציה כמילת מפתח פחות מהשימוש בו לפני עדכון האלגוריתם SEO של אפל. כמובן שמהלך זה הוריד הרבה אפליקציות “SPAM” מהמערכת.
אפליקציה לא תופיע בתוצאת החיפוש אם חלק מהביטוי שמחפשים נמצא בשם האפליקציה וחלק נמצא בתיאור האפליקציה. לדוגמה בחיפוש של “פאזל מרוץ מכוניות”, לא נוכל לראות אפליקציות המכילות בשם שלהם את המילה “פאזל” ובתוך עמודת In App purchases יופיע “פאזל מכוניות מרוץ”.

כדאי ורצוי להשתמש בכל מילות המפתח הרלוונטיות בשם האפליקציה ומילות המפתח שלה.
– אם האפליקציה שאנחנו מקדמים בחנות האפליקציות של אפל היא חינמית, המילה חינם מתווספת אוטומטית למילות המפתח שלנו. (בינתיים זה עובד)
– לא מקבלים בונוס, או קידום מועדף של האפליקציה אם משתמשים בכל מילות המפתח והביטויים המרכיבים אותה. לדוגמה – במקום לרשום “כתיבת מכתב, כותב מכתב, מכתב כתוב” השתמש ב- “מכתב, כותב, כתוב, כתיבת” מרשימת מילות הפתח של האפליקציה.

לפני עדכון האלגוריתם SEO של אפל בחנות האפליקציות שלה התוצאות היו מדורגות לפי הפופולריות, לפי כמות ההורדות ולפי כמות הביקורות על האפליקציה. כיום לאחר עדכון אלגוריתם SEO של אפל אנחנו רואים שינוי במיקומים של האפליקציות כאשר האפליקציה שנמצאת ראשונה לא מציגה את כמות ההורדות הגבוהה ביותר או את כמות הביקורות הגבוהה ביותר.
לדוגמה – חפשו את האפליקציה Flashlight ותראו מיהי האפליקציה המופיעה ראשונה ומי שניה.
במהלך עדכון האלגוריתם SEO של אפל בחנות האפליקציות הם גם “ניקו והעלימו” אפליקציות SPAM שהציקו למשתמשים ולכן תוצאות החיפוש נהפכו ליותר רלוונטיות.

לסיכום כאשר אנחנו באים לקדם אפליקציה חדשה בחנות האפליקציות של אפל אנחנו צריכים לדאוג שהכותרת של האפליקציה ומילות המפתח שלה יהיו רלוונטיות ואיכותיות כדי שהחיפוש באמת יוביל לתוצאות הנכונות. בנוסף צריך לעשות כל הזמן שינויים בכותרת, להוסיף מילות מפתח ולהוריד את חלקם על מנת לראות אילו מילות מפתח עובדות הכי טוב ועונות בצורה הטובה ביותר על דרישות האלגוריתם SEO של אפל בחנות האפליקציות שלה.

Mobile SEO

 

 

itunes seo mobile apps SEO mobile marketing SEO mobile SEO קידום אפליקציות קידום באייטונס קידום באפל
« Previous
Next »
2 Responses
  1. עומרי 01/02/2013 at 14:06 Reply

    שלום,

    פוסט מצוין!
    כמה שאלות שעולות מקריאתו:
    1. האם הכתוב לעיל תקף ונכון גם ל- Googleplay? אם לא, מהם הדגשים ל-Googleplay?
    2. במידה ואנו מפתחים אפליקציה לוקאלית- בשלב ראשון תושק בישראל ובשלב מתקדם תושק בשוק הבינלאומי, האם כדאי לייחד שם בעברית לשוק הישראלי (האם זה מביא תוצאות חיפוש והורדות טובות יותר?) ולאחר מכן שם באנגלית?
    3. האם שם האפליקציה חייב להיות עם זיקה לתוכן או העיקר טמון בכך שיהיה קל לחפשו ולמוצאו?

    תודה

    • sharonad 02/02/2013 at 19:14 Reply

      1. כיום הפעילות ב googleplay היא יותר פתוחה אולם מאחר ואנחנו מתעסקים עם גוגל רצוי וכדאי לחשוב על כל נושא ה SEO גם ב Googleplay. אנחנו צריכים לבלוט מעל שאר האפליקציות ולכן חשיבה על מילות מפתח ותיאור האפליקציה צריך להיות בראש.
      2. אם השוק שלכם הוא בעברית כדאי להכין עמוד בעברית ואפשר להוסיף גם אנגלית. בישראל משום מה אנשים אוהבים לקרוא בעברית ולרשום תגובות בעברית (גם אם האפליקציה ביא באנגלית). אני ממליץ להכין עמוד הסבר בעברית וכאשר תשווקו את האפליקציה בחו”ל להכין עוד עמוד באנגלית. אם תשווקו לעוד מדינות אז להכין עמוד בשפה של כל מדינה. אנשים מעדיפים לקרוא בשפה שלהם וככה יהיו לכם יותר הורדות.
      3. רצוי ששם האפליקציה תהיה קשורה לתוכן האפליקציה. כאשר אנשים מחפשים במרקטים השונים הם מקבלים את שם האפליקציה ותמונה שלה – זהו הקשר הראשוני שלך עם הגולש ולכן כדאי שיהיה קשר בין השם והתמונה למה שהאפליקציה עושה. אחרת יהיו כניסות לעמוד של האפליקציה אבל לא הורדות ואם כבר יורידו אז לא ישתמשו באפליקציה כי היא לא יהיה בינהם קשר.

Leave a Reply

Click here to cancel reply.

צור איתנו קשר
Recent Posts
  • ASO וקידום אפליקציות
  • שלב 7 – שיווק ופרסום אפליקציות
  • שלב 6 – בדיקת האפליקציה
  • שלב 5 – שכור את המפתח הכי טוב שתוכלו למצוא
  • שלב 4 – שרטוט הרעיון לאפליקציה
Categories
  • App Store Optimization
  • ASO
  • Mobile Marketing
  • Mobile SEO
  • podcast
  • QR Code
  • אפליקציה
  • גוגל
  • חינם
  • כללי
  • מדריך פיתוח אפליקציה
  • מוניטיזציה
  • מוניטיזציה של אפליקציות סלולר
  • מסחר סלולרי
  • עסק דיגיטלי
  • פייסבוק
  • פיתוח אפליקציות
  • פרסום
  • פרסום במובייל
  • קידום אפליקציות
  • שיווק אפליקציות בחינם
  • שיווק בסלולר
איפיון, בנייה ושיווק אפליקציות מובייל בארץ ובעולם | הצהרת נגישות
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT
Scroll to top
שלחו לנו וואטסאפ
Skip to content
Open toolbar

Accessibility Tools

  • Increase Text
  • Decrease Text
  • Grayscale
  • High Contrast
  • Negative Contrast
  • Light Background
  • Links Underline
  • Readable Font
  • Reset